خرید خودرو در ترکیه

مهاجرت به ترکیه شاید یک تصمیم شخضی و عاقلانه خوبی برای شما باشد. اما پس از مهاجرت قطعا هر فردی نیاز به وسیله نقلیه دارد. خرید وسیله نقلیه یکی از کار های است که قطعا پس از مهاجرت به ترکیه علاقه شدیدی به انجام آن دارید. خرید خودرو در ترکیه یکی از خدمات لارا گروپ است. هلدینگ لارا یکی از معتبر ترین شرکت های ایرانی در ترکیه است که در حوزه خرید و فروش انواع خودرو ها فعالیت دارد. خودرو های که در کشور ترکیه موجود هستند از گرفته تا بنز و بنتلی میباشند. در هر قیمت و با هر بودجه ای میتوانید پس از مهاجرت به ترکیه و یا حتی در اقامت کوتاه مدت خود، خرید خودرو در ترکیه را انجام دهید. ما بهترین خودرو ها و با کیفیت ترین ها را عرضه میکنیم. پس شما عزیزان میتوانید به راحتی خودرو مورد نظر خود را از لاراگروپ خریدرای کنید.

خرید خودرو صفر در ترکیه

در این بخش به خرید خودرو در ترکیه به صورت صفر کیلومتر می پردازیم. برای خرید خودرو به صورت صفر باید شما کیملیک داشته باشید. این اولین شرط برای خرید خودرو است. البته با پاسپورت غیر ترک هم می توانید خودرو را خریداری کنید. اما شرایط خاص خود را دارد.  به طور مثال برای خرید خودرو با پاسپورت؛ باید از زمان ویزای شما حداقل ۲ ماه باقی مانده باشد. خودرو صفر کیلومتر را در ترکیه از شرکت ها خریداری خواهید کرد. از این رو برای خرید خودرو در ترکیه اولین اقدام مراجعه به سایت کمپانی خودرو است. لازم به ذکر است مانند خرید خودرو صفر کیلومتر در کشورمان ایران؛ تمامی خدمات به نام زدن، بیمه و خدمات جانبی توسط شرکت انجام می شود. و نیازی به صرف وقت در این خصوص نیست. البته هزینه این خدمات از شما دریافت می شود. خودرو با پلاک ترکیه به شما تحویل داده میشود.

 پیشنهاد ما این است که برای بیمه کردن خودرو، در همان زمان خرید خودرو اقدام کنید. تا مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید. هر فرد خارجی که در ترکیه اقامت دارد امکان خرید خودرو را دارد. خودرویی که خریداری می کند فرقی ندارد که ماشین دست اول و نو باشد یا خودروی دست دوم. حتی می توانید خودرو خود را از یک فرد خارج بخرید. یا حتی می توانید خودروی خود را از کشور به ترکیه ببرید. البته از نظر استاندارد های ایمنی و آلایندگی باید منطبق با استاندارد های اروپا باشد. که در مورد خودرو های ایرانی اینطور است.

خرید خودرو صفر

بازار خودرو در ترکیه

 بازار خودرو در ترکیه در سال های اخیر رو به رشد بوده است. به طور معمول برند های درجه دوم اروپایی؛ در این کشور فروش خوبی را تجربه می کنند. البته گفتنی است خرید خودرو های جدید با تنوع بالایی در این کشور امکان پذیر است.  از مدل ها و برند های مختلف که خودروسازان اروپایی نقش عمده ای در آن دارند؛ تا آسیایی و آمریکایی همگی در این بازار حضور دارند. خرید این خودرو ها در برند های مختلف از طریق نمایندگی ها، نمایشگاه ها و بازار خودرو امکان پذیر است. اما اگر خودرو صفر نخواهید می توانید خودرو کارکرده را خریداری کنید. چرا که خرید خودرو در ترکیه علاوه بر این، دسترسی به خودرو های کار کرده نیز وجود دارد. و در صورت تمایل به خرید خودرو کارکرده؛ خرید آن در بازار خودرو دست دوم از طریق وب سایت ها و تبلیغ در روزنامه ها امکان پذیر است.

بازار خودرو های دست دوم به طور متوسط 10 برابر خودرو های صفر است. و در ترکیه افراد بیشتر تمایل به خرید خودرو های کارکرده دارند. این بدان معنا است که در ترکیه به ازای هر خودروی صفر فروخته شده؛ 10 خودروی دست دوم وجود دارد. که این موضوع نشان از فعال بودن بازار خودرو های دست دوم دارد. و از طرفی قدرت خرید پایین مردم این کشور را نشان می دهد. در هر صورت برای خرید خودرو بهتر است به نمایشگاه ها مراجعه کنید. و تا حد امکان و ترجیحا از اشخاص حقیقی برای خودرو دست دوم اقدام نکنید.

مالیات خرید خودرو در ترکیه

مالیات خرید خودرو در ترکیه

یکی از موضو عاتی که خرید خودرو در ترکیه وجود دارد؛ مالیات است. در مورد مالیات خودرو استثنائی که وجود دارد. که در ادامه به این موضوع می پردازیم. استثنائی که از آن صحبت کردیم این است که یک فرد خارجی می تواند از یک فروشنده مجاز فروش خودرو؛ بدون پرداخت مالیات ویژه مصرف کننده یا مالیات بر ارزش افزوده. یک خودرو برای خود خریداری کند. این امکان برای جذب سرمایه های خارجی است. دولیت ترکیه قصد دارد با این امکان ها سرمایه افراد خارجی را به کشور خود جذب کند. اما در رابطه با خرید خودرو در ترکیه چند مسئله وجود دارد. که دانستن آن ها به خرید یک خودرو خوب کمک می کند. البته اینجا قصد ارائه راهکار برای خودرو سالم را نداریم. بلکه این موضوع را از نظر حقوقی بررسی خواهیم کرد. دانستن این موارد ساده می تواند شما را از چالش  پیش رو در امان دارد.

اولین نکته این است که باید مالیات بر جاده را که سالیانه است پرداخت کند. و این موضوع شامل معافیت برای افراد خارجی نمی شود. مورد دومی که به آن اشاره می کنیم این است که؛ فقط اعضای خانواده خریدار می توانند از این خودرو استفاده کنند. یعنی هر شخصی به جز اعضای خانواده خریدار خودرو؛ از این ماشین استفاده کند باید جریمه پرداخت کند. و مورد دیگر هم این است که هیچ شخص ترکی نمی تواند؛ از این نوع ماشین ها که معافیت دارند؛ استفاده کرده و آن را خریداری کند. این نوع فقط مخصوص اتباع خارجی می باشد.

ضمن مالیات خرید خودرو ها در ترکیه نباید از مالیات خرید ملک نیز غافل شویم. بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به خرید ملک در ترکیه هستند. شاید جالب باشد بدانید که خرید ملک  در ترکیه هم شرایط و قوانین مرتبط خود را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه خرید ملک در ترکیه مراجعه کنید.

ارزانترین خودرو

 ارزان ترین خودرو های ترکیه

یکی از موارد مهم در خرید خودرو در ترکیه؛ خرید خودرو برابر با بودجه ما است. از این اینکه ارزان ترین خودرو های موجود در این کشور کدام ها هستند؛ می تواند برای بسیاری دارای اهمیت باشد. از این رو این بخش از مقاله را به معرفی خودرو های ارزان بازار ترکیه اختصاص دادیم. همان طور که از عنوان این بخش پیدا است، قصد داریم تا به یکی از پر تکرار ترین پرسش‌های کاربران پاسخ دهیم. و آن این است که با فلان بودجه در ترکیه چه خودرویی را می توان خریداری کرد. اگر شما نیز قصد خرید یک ماشین ارزان دارید؛ این بخش از مقاله می تواند برایتان مفید باشد. به دنبال گزینه‌ های نو و صفر کیلومتر هستید. به نسبت بازار خودرو در ایران امکان خرید خودرو های شناخته شده تری؛ وجود دارد. باید بگوییم اینجا امکان پرداختن به تمام گزینه‌ های خرید ماشین در ترکیه را نداریم.

چند مثال از خودرو های موجود در این کشور و بیان قیمت های آن ها؛ می تواند کمک کننده باشد. گزینه‌ هایی برای خرید ماشین ارزان در ترکیه کم نیست.  فیات فیورینو پاپ یکی از آن ها است. این خودرو ایتالیایی با موتور 1.4 لیتری در بازار خودرو ترکیه عرضه می شود. و قیمت آن 43900 لیر ترکیه است. داچیا ساندرو آمبیانس خوردو دیگر است که نسل قبل آن در کشور ما نیز حضور دارد. 46350 لیتر ترکیه قیمت دارد. هیوندای i10 نیز 52000 لیر ترکیه قیمت گذاری شدن است. موارد دیگری هم وجود دارد که بعدا به آن می پردازیم.

در واقع خرید خودرو در کشور ترکیه نوعی سرمایه گذاری به شمار میرود. شما میتوانید با یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه ضمن سرمایه گذاری در ترکیه از خودرو های سوپر هوشمند و زیبای که در این کشور وجود دارد نیز برخوردار شوید. اما سرمایه گذاری در ترکیه راه و روش های دیگری نیز دارد که پیشنهاد میکنیم که با مراجعه به صفحه سرمایه گذاری در ترکیه اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)