سرمایه گذاری در ترکیه

هر چه درباره سرمایه گذاری در ترکیه باید بدانید.

ترکیه یکی از کشور های همسایه ایران است. این نزدیکی از یک طرف و از طرف دیگر امکان سرمایه گذاری بسیار آسان در این کشور؛ باعث شده است که افراد زیادی به سرمایه گذاری در ترکیه رقبت نشان دهند. سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ تابعیت این کشور موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. یکی از سوالات پر تکرار افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند؛ این است که حداقل سرمایه برای اقامت ترکیه چه میزان است؟ این موضوع به تفسیل در مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همین طور به قوانین سرمایه گذاری در این کشور نیز خواهیم پرداخت. سرمایه گذاری در ترکیه نکاتی دارد که با رعایت آن ها؛ می توانید به شکلی مطمئن اقدام به این کار کنید. و سرمایه خود را افزایش داده و بهترین از اکنون زندگی کنید. برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص سرمایه گذاری در ترکیه ادامه مقاله را مطالعه کنید.

ویزا ترکیه

ویزا سرمایه گذاری در ترکیه

اخذ ویزا ترکیه روش های گوناگونی دارد. که بین آن ها ویزا سرمایه گذاری به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مواردی که باعث شده ترکیه برای سرمایه گذاری مورد توجه باشد این است که؛ ترکیه از اقتصادی پویا و روبه‌ رشد برخوردار است. البته باید اعتراف کنیم که اقتصاد ایران به مراتب بهتر از این کشور است. اما برخی عوامل باعث می شود افراد به سرمایه گذاری در ترکیه رغبت پیدا کنند. که در ادامه به این عوامل می پردازیم. یکی از این عوامل این  است که  موقعیت جغرافیایی مناسب برای سرمایه‌ گذاری دارد. موقعیت جغرافیایی در سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد. چرا که این امکان را فراهم می کند که واردات و صادرات به شکل آسان تری صورت گیرد. این کشور در تقاطع اروپا، آسیای میانه، و خاورمیانه قرار گرفته است. به همین دلیل به عنوان پلی بین قاره اروپا و آسیا نقش آفرینی می کند.

به همین دلیل با سرمایه گذاری در ترکیه شرایط دسترسی آسان شخص سرمایه ‌گذار؛ به بازار های اروپا، خاورمیانه، آفریقای شمالی، آسیای میانه و بازارهای خلیج فراهم می‌ شود. در کنار این موضوع امکان دریافت ویزا سرمایه گذاری در ترکیه نیز فراهم خواهد بود. از این رو بسیاری از شرکت‌ های بین‌المللی و افراد حقیقی که قصد سرمایه گذاری در کشور های خارجی را دارند؛ کشور ترکیه را به‌ عنوان مقصد سرمایه‌ گذاری خود انتخاب می ‌کنند. در ترکیه مشاغل پر درآمد هم کم وجود ندارد. وجود این امکان سرمایه‌ گذاری در ترکیه موجب شده است؛ زندگی در ترکیه برای افراد ثروتمند خوب باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه

اقامت سرمایه گذاری در ترکیه

یکی از اهداف اهم افرادی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند؛ دریافت اقامت این کشور است. در این بخش از مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. مانند هر کشور دیگری اخذ اقامت سرمایه گذاری ترکیه نیز دارای شرایط و ضوابطی می باشد. که صرفا در چارچوب این قوانین می توانید نسبت به دریافت اقامت این کشور اقدام کنید. لذا اگر خارچ از این ضوابط قصد دارید شانس خود را برای این امر امتحان کنید؛ پیشنهاد می کنیم وقت خود را تلف نکنید. چرا در این زمینه باید گفت اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه چندان سخت نیست؛ و به صورت قانونی امکان پذیر است. روش های متععدی برای دریافت اقامت این وجود دارد. اما اقامت سرمایه گذاری در ترکیه بیشتر از سایر روش ها مورد توجه است. موارد سرمایه گذاری ترکیه که منجر به اخذ اقامت می گردد؛ در ادامه با ذکر جزئیات عنوان می شود.

دغدغه بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند خانواده است. برای افراد خبر خوبی داریم. و آن این که جهت اخذ اقامت و تابعیت ترکیه؛ می توانید برای خود به همراه خانواده خود اقدام به کار کنید. البته باید بگوییم این امکان صرفا برای همسر و فرزندان زیر 18 سال شما امکان پذیر است. اگر قصد اخذ اقامت ترکیه با سرمایه گذاری را دارید باید به نکاتی توجه داشته باشید. این موارد قوانینی است که توسط دولت ترکیه وضع شده است.یکی از مهم ترین این قوانین این است که متقاضی اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری باید؛ در یکی از زمینه های مورد تأیید دولت ترکیه با حداقل مبالغی که تعیین شده است اقدام نماید.

بهترین راهکار سرمایه گذاری در ترکیه:

کشور ترکیه جز معدود کشور های است که در دو قاره جهان، یعنی آسیا و اروپا حضور دارد. این کشور جز کشور های است که امروز موفق به جذب سرمایه گذاران بسیاری شده است. در ابتدای ترین راهکار برای سرمایه گذاری در این کشور، ترکیه موفق شده است با جذب توریست های بسیاری از سراسر دنیا، یک قطب سرمایه گذاری نیز شود. ما نیز در هلدینگ لارا قصد داریم تا خبر خوش و راهکار ویژه ای را برای سرمایه گذاران ارائه کنیم. لارا گروپ امروز افتخار دارد تا اعلام کند که سرمایه گذاری در این کشور یعنی ترکیه امروز جز برترین هلدینگ ها و موسسات مهاجرتی هستیم.

مزایا و معایب مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه

برای کسی که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه دارد؛ قطعا مزایا و معایب این اقدام اهمیت دارد. از این رو برای پاسخ دادن به این پرسش؛ این بخش از مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم. مانند هر موضوع دیگری در مهاجرت نیز همه چیز مطلقا خوب و یا بد نیست. چرا که در هر کشوری مزیت ها و معایب بسیار زیادی وجود دارد. این مزایا و معایب برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. چرا که الویت ها و خواسته های افراد با هم فرق دارد. که می تواند افراد را مجاب کند که آن کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند. و یا کشور دیگری را برای این موضوع برگزینند و یا به طور کلی از مهاجرت صرف نظر کنند. درون ترکیه نیز شرایط مشابهی وجود دارد. برای اینکه متوجه شوید شرایط حاکم بر ترکیه باب میل شما است یا خیر؛ لازم است مطالعه دقیقی درباره این کشور داشته باشید.

 در فیلمی که در بالای این بخش قرار دارد؛ می توانید اطلاعات پایه ای درباره این کشور به دست آورید. قسمت دوم آن نیز در ادامه مقالهقابل مشاهده است. علاقمندان به زندگی در این کشور باید در نظر داشته باشند؛ اقتصاد این کشور مانند کشور خودمان از حال روز خوبی برخوردار نیست. از این اگر برای فرار از مشکلات اقتصادی قصد مهاجرت به ترکیه را دارید؛ پیشنهاد ما این است که در تصمیم خود تجدید نظر کنید. اما این کشور موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد. و سرمایه گذاری در ترکیه را به انجام برسانید. که این موضوع برای بسیاری اهمیت بیشتری به نسبت تورم های افسار گسیخته در این کشور دارد.

هزینه زندگی در ترکیه

هزینه زندگی در ترکیه

هزینه زندگی موضوع بسیار مهمی است. چرا که این امر می تواند به طور مستقیم بر کیفیت زندگی تاثیر بگذارد. برای همین این بخش از مقاله را به بررسی هزینه های زندگی در ترکیه اختصاص داده ایم.همین طور هزینه های درمان را نیز بررسی خواهیم کرد؛ و لیستی از ارزان ترین و گران ترین شهر های این کشور ارائه می دهیم. ابتدا از هزینه های درمان بعد از مهاجرت به ترکیه آغاز می کنیم. در این باره باید بگوییم گزینه‌ های زیادی برای بیمه درمانی در کشور ترکیه وجود دارند. این امر این امکان را فراهم می کند که؛ افراد خارجی می‌ توانند با هزینه کم خود را بیمه کنند. بیمه دولتی ترکیه موارد زیادی را پوشش می‌ دهد. از این نیاز نیست برای هزینه های درمان خود استرس داشته باشید. اما برای افرادی که قصد مهاجرت یه ترکیه را دارند؛ اینکه کدام کشور ها ارزان تر هستند بسیار اهیمت دارد. سرمایه گذاری در ترکیه در چنین شرایطی بهتر است.

برای پاسخ به این پرسش لیستی از گران ترین و ارزان ترین شهر های ترکیه را ارائه می کنیم. گران ‌ترین شهر های ترکیه برای زندگی لیست بلند بالایی هستند. چرا که هزینه زندگی در ترکیه و در اکثر شهر های این کشور؛ در مقایسه با کشورمان بالا تر است. استانبول یکی از گران ترین شهر های این کشور است. بعد از آن در بورشا هزینه بالایی را برای زندگی تجربه خواهید کرد. آنکارا، آنتالیا و ایزمیر دیگر شهر های گران ترکیه هستند. ارزان ‌ترین شهر های ترکیه نیز سانلیورفا، کایسری، مرسین هستند. که بعد از مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه می توانید در این شهر ها اقامت داشته باشید.

سرمایه گذاری در ترکیه

بهترین شهر  برای زندگی و سرمایه گذاری در ترکیه

در بخش قبلی به معرفی ارزان ترین و گران ترین شهر های ترکیه پرداختیم. سرمایه گذاری در ترکیه در شهر های گران مناسب تر است. اما این موضوع به تنهایی نمی تواند تعیین کننده بهترین شهر برای زندگی باشد. موضوعات دیگری نیز وجود دارد؛ که برای انتخاب شهر محل سکونت بعد از مهاجرت به ترکیه باید مد نظر قرار دهید. یکی از این موارد آب و هوای شهر ها است. چرا که اگر آب و هوای شهر محل سکونت شما؛ و روحیات شما سازگار نباشد قطعا بر کیفیت زندگی شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. کشور ترکیه با آب و هوای مناسبی که در اکثر مناطق خود دارد؛ نگرانی سازگاری با آب و هوا را برای مهاجران از بین می ‌برد. مورد دیگر اینکه اقلیم این کشور تقریبا مشابه کشور خودمان است. که علت این موضوع نزدیکی با ایران عزیز است. با این حال مهاجران به دنبال بهترین شهر های این کشور هستند تا برای اهدافی مانند زندگی یا تحصیل به آن جا مهاجرت کنند.

به طور معمول افراد تمایل دارند به شهر های معروف این کشور مهاجرت کنند. تا در سرمایه گذاری در ترکیه موفق تر باشند. این شهر ها که جزو پر جمعیت ‌ترین شهر های ترکیه نیز هستند؛ بسیار مورد اقبال افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه دارد قرار گرفته است. یکی از این شهر ها استانبول است. این شهر در دسته گران ترین شهر های این کشور قرار دارد؛ پرجمعیت‌ ترین شهر ترکیه نیز به حساب می آید. از جمله مناطق گردشگری این شهر می توان به مسجد ایاصوفیا اشاره کرد. می توان گفت این شهر با توجه به ویژگی هایی که دارد؛ بهترین انتخاب برای سکونت بعد از مهاجرت به ترکیه است.

سرمایه گذاری در استانبول:

یکی از شهر های مناسب برای سرمایه گذاری در ترکیه، شهر بزرگ استانبول است. استانبول در واقع پایتخت اقتصادی و بزرگ کشور ترکیه به شمار میرود. بسیاری از افراد هستند که هدفشان سرمایه گذاری در این شهر است. وسعت شهر استانبول به قدری است که شما میتوانید با هر بودجه ای در این شهر سرمایه گذاری کنید. اما سرمایه گذاری و خرید ملک در این شهر بزرگ هم نیاز به تجربه و داشتن اطلاعات  کافی دارد. ما در مجموعه لارا گروپ، اطلاعات بسیار وسیع و جامع را در اختیار شما قرار میدهیم.

بخش پیشنهادی: خرید ملک در استانبول

بهترین روش مهاجرت به ترکیه

بهترین روش مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه

برای مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه یکی از موضوعاتی که باید بررسی کنید؛ روش مهاجرت است. چرا که انتخاب روش مناسب برای مهاجرت می تواند نقش تعیین کننده ای در سهولت؛ مهاجرت به ترکیه داشته باشد. باید بگوییم روش‌های مختلف برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد. هرکدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند. که مزایا و معایب با توجه به اهداف شما از مهاجرت ارزیابی می شوند. برای مهاجرت آسان لازم است ابتدا هدف خود را از مهاجرت به ترکیه مشخص کنید. شناخت این روش‌ های مهاجرتی می‌ تواند به شما بسیار کمک کند. چرا که با توجه به هدف خود می توانید روشی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. به طور مثال برای افرادی که قصد اخذ تابعیت ترکیه را دارند؛ روش مهاجرت متفاوت از کسی است که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارد. البته این لزوما به معنا تفاوت روش ها نیست. اما شناخت آن لازم است.

اگر تصمیم این را دارید که از ارزش پاسپورت ترکیه بهره‌ مند شوی؛ لازم است تابعیت این کشور را داشته باشید. همان طور که گفتیم برای مهاجرت روش های مختلفی وجود دارد. این روش ‌ها عبارت‌ هستند از: مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل؛ که در این روش باید در یکی از دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوید. مهاجرت به ترکیه از طریق کار نیز روش دیگری است که متداول می باشد. مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ازدواج هم در چند سال اخیر بسیار رایج است. مهاجر ت به ترکیه از طریق سرمایه ‌گذاری نیز روش دیگر است؛ که در این مقاله به آن می پردازیم.

بهترین شهر ترکیه برای زندگی

مراحل مهاجرت  و سرمایه گذاری در ترکیه

برای مهاجرت به ترکیه فارغ از روشی که برگزیده اید باید مراحلی را پشت سر بگذارید. البته باید بگوییم که این مراحل بسته به روش مهاجرتی که قصد دارید از طریق آن اقامت ترکیه را کسب نمایید؛ متفاوت می باشد. اما بعضی از موارد در بین آن ها مشترک است که به آن ها می پردازیم. ولی به طور کلی مراحل مهاجرت به ترکیه شامل موارد زیر است. لازم به توضیح است که برای ثبت درخواست مهاجرت و سرمایه گذاری در تریکه باید این مراحل طی شود. انتخاب مسیر مهاجرتی ورود به کشور ترکیه اولین گام برای مهاجرت به ترکیه است. مدت زمان این مسیر متناسب با روشی که برای مهاجرت در پیش گرفته اید متفاوت خواهد بود. عددی بین 3 روز الی 3 ماه. این مدت زمان برای انجام اقدامات لازم برای مسیر مهاجرتی لازم است. تا فرد متقاضیانی بتواند درخواست مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور را برای به سرانجام برساند.

اما ممکن است در مواقعی این مدت از 3 ماه بیشتر طول بکشد. در چنین شرایطی باید، برای ادامه اقامت قانونی و طولانی تر در ترکیه کارت شناسایی مجوز اقامت ترکیه را دریافت کنند. اما مراحل درخواست اقامت این کشور متفاوت است. که به صورت زیر می باشد. متقاضی می بایست اقدام به تهیه بیمه سلامت ترکیه نماید. این بیمه برای جبران هزینه های درمان مورد نیاز است؛ و دریافت آن الزامی باشد. همچنین باید ثبت نام PDF را با شماره درخواست و تاریخ و زمان رزرو شده در ترکیه از طریق ایمیل دریافت نماید. تا بتوانید نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه اقدام کنید. مراحل دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تحصیل فرزندان بعد از مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه یا کشور دیگری دارای چالش هایی است. برای افرادی که فرزند دارند دغدغه آن ها در اولیت قرار دارد. که تحصیل آن ها یکی از موضوعاتی است که ذهن آن ها را مشغول می کند. یکی از مسائل مهم در مهاجرت مساله تحصیل فرزندان در مدارس ترکیه می باشد. این موضوع را در این بخش از مقاله مورد بررسی قرار می دهیم؛ تا از میزان استرس های ما کاسته شود. در ابتدا بگوییم تحصیل در مدارس ترکیه امکان پذیر است. شما می توانید با معادل سازی مدرک فرزند خود ادامه تحصیل را در مدارس ترکیه ممکن سازید. و این امکان را برای آن ها فراهم سازید تا ادامه تحصیل دهند. مانند مدارسی که در کشومان ایران وجود دارند مدارس در ترکیه نیز؛ به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم بندی می شوند. مدارس خصوصی هزینه دریافت می کند؛ اما مدارس دولتی بر خلاف آن مدارس رایگان هستند. این موارد تفکر برای سرمایه گذاری در ترکیه را برای شما راحت تر می کند.

خوشبختانه باید بگوییم مهاجرین می توانند به صورت رایگان در این مدارس ثبت نام کنند. و از خدمات آموزش دولت ترکیه استفاده کرده و ادامه تحصیل دهند. اگر دغدغه زبان فرزندتان را دارید خوب است این نکته را بدانید که؛ در ترکیه مدارس ایرانی و فارسی زبان نیز وجود دارند. از این مدارس را می توانید برای ثبت نام؛ و تحصیل فرزندانتان استفاده نمایید. در این مدارس دروس مطابق با چارت آموزش و پروش ایران؛ به تدریس مطلب می پردازند. که این موضوع از مهم ترین مزایای تحصیل در این مدارس است. و تحصیل در مدارس این کشور را امکان پذیر می کند.

پیدا کردن کار در ترکیه

چگونه در ترکیه کار پیدا کنیم؟

یکی از موضوعاتی که پس از مهاجرت به ترکیه باید به آن بپردزیم؛ کسب درآمد است. با کسب در آمد ایست که می توانید اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه کنید. لارا گروپ در این مسیر پشیبان شما است. به این منظور لازم است شغلی پیدا کنید  و مشغول به کار شوید. اما موضوعی که چالش برانگیز است این است که؛ از کجا در ترکیه کار پیدا کنیم. اگر  پس از مهاجرت به ترکیه قصد دارید؛ در حوزه تخخص خودتان مشغول به کار شوید؛ در ادامه راهکار هایی برایتان ارائه می دهیم. اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که؛ قصد دارید با کدام مدرک تحصیلی و در چه حوزه ای مشغول به کار شوید؟ پاسخ به این سوال خود نیمی از راه است که پیموده اید. دانستن این موضوع بسیار مهم است چرا که شرایط متفاوت است.  برای مهاجرت افراد با مدرک پزشکی امکان های منحصر به فردی وجود دارد. البته باید بگوییم در کشور ترکیه برای رشته های؛ دندانپزشکی و رشته های پیراپزشکی نظیر پرستاری و مامایی شرایط کار بهتر از مدرک داروسازی است.

برای کار به عنوان پزشک و دندانپزشک در ترکیه لازم است پیش از مهاجرت برای معادل سازی مدرک اقدام کرد. این مهم ترین مرحله ای است که برای کار کردن در این زمینه شغلی؛ در ترکیه باید پشت سر بگذارید. پس از معادل سازی، امکان اشتغال در درمانگاه های دولتی و خصوصی برای فرد فراهم می شود. و می توانید کار خود را آغاز کنید و کسب درآمد نمایید. اما برای افتتاح داروخانه شرایط به این سادگی نیست؛ و مراحلی را باید پشت سر بگذارید. که بزرگ ترین چالش این است که باید شهروندی ترکیه را داشته باشید.

آسان ترین روش مهاجرت به ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه به آسانی!

یکی از پر تکرار ترین سوالات افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند؛ این است که آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه چیست؟ این بخش از مقاله را به پاسخ دادن به این سوال اختصاص داده ایم. قطعا آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه، مسیری است که مراحل قانونی پیچیده ای نداشته باشد. برای اینکه این موضوع را متوجه شویم باید به قوانین مهاجرتی ترکیه تسلط داشته باشیم. همچنین نباید نگران ریجکتی ویزا در آن مسیر بود. چرا لارا گروپ متخصص سرمایه گذاری در ترکیه است. مهاجرت به ترکیه روش های گوناگونی دارد؛ که در این مقاله به معرفی و بررسی برخی از آن ها پرداخیتم. می توان از بازار املاک به عنوان آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه نام برد. این روش در زیر مجموعه مهاجرت سرمایه گذاری به ترکیه دسته بندی کرد. این روش مهاجرت در کنار آسانی که دارد مزیت های دیگری نیز دارد. و آن اینکه اصل مبلغ پرداختی شما برای خرید خانه باقی می ماند.

 همین طور در صورت اینکه خرید درستی داشته باشید می توانید سود هم کنید. از این رو و با توجه به این مزایت می توان گفت؛ قطعا برای متقاضی که دارای سرمایه کافی است؛ خرید ملک نه تنها آسان ترین  و البته بهترین راه مهاجرت به ترکیه است. همین امر باعث شده است در چند سال اخیر افرادی زیادی به این روش مهاجرت کنند. چرا که در کنار امکان مهاجرت به ترکیه خرید ملک در این کشور؛ مسیری سودآور نیز می باشد. باید بگوییم برای این امر متقاضی تنها کافی است که ملکی را با قیمت مشخص شده خریداری نماید.

بخش پیشنهادی: خرید ملک در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه

این بخش از مقاله به تمام امکان هایی که برای سرمایه گذاری در ترکیه در اختیار دارید می پردازیم. در لارا گروپ بهترین راه برای مهاجرت به ترکیه را ارائه می دهیم.تا با کسب اطلاع در باره آن ها بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. بسیاری از سرمایه داران ایرانی، کشور ترکیه را برای سرمایه گذاری خود انتخاب می نمایند. این موضوع می توانید علت های گوناگونی داشته باشد. اما یکی از مهم ترین دلایل تمایل ایرانیان برای سرمایه گذاری در ترکیه؛ فرصت های قابل قبولی برای پیشرفت افراد می باشد. که این موضوع به شرایط  اقتصادی این کشور بر می گردد. که این امکان را فراهم می کند که در سرمایه گذاری در ترکیه موفق باشید. براساس تجربه و آماری که از سرمایه گذاری در این کشور به وجود آمده؛ می توان اطلاعات خوبی را دریافت کرد؛ و با تحلیل این اطلاعات بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری در ترکیه گرفت. تا بتوان سود خوبی از سرمایه گذاری خود کسب کنید.

یکی از مهم ترین آماری که در باره سرمایه گذاری در ترکیه منتشر شده این است که؛ نرخ سرمایه گذاری در ترکیه از سال 2011 تا 2017، 3000 درصد بوده است. این آمار از اقبال مردم نسبت به سرمایه گذاری در این کشور خبر می دهد. لازم به توضیح است این آمار در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. همین طور دانستن این نکته برایتان جالب خواهد بود که؛ در لیست سود آور ترین کار ها در کشور ترکیه، سرمایه گذاری قرار گرفته است. که این نشان می دهد سرمایه گذاری در ترکیه تصمیم آینده سازی خواهد بود. فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه شامل سرمایه گذاری از طریق خرید ملک؛ سرمایه گذاری از طریق خرید سهام سرمایه گذاری می شود. در کنار این روش ها می توان به سرمایه گذاری از طریق اوراق بهادار نیز اشاره کرد. البته سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی و … نیز وجود دارد.

 
از بهترین روش های سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و ثبت شرکت است.
بله، می توانید با خرید ملک و سرمایه گذاری در استانبول که حداقل ارزش آن 400 هزار دلار است، تابعیت ترکیه را اخذ کنید.
مالیات در کشور ترکیه به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار کمتر است و در حال حاضر نرخ مالیات در این کشور ۲۲ درصد است.
به این مطلب امتاز دهید
4.5/5
5/5 - (1 امتیاز)